30 Mayıs 2013 Perşembe

Antivirüs programı olmayan bilgisayar kalmasın

Öğrencilerimden, arkadaşlarımdan ya da çevremden bana gelen sorunların çoğu bilgisayarda antivirüs programının olmamasından kaynaklanıyor. 
Nedir bu durum? 
Siz de antivirüssüzleştiremediklerimizden misiniz? 
Bu konuya değinerek sizleri bilgilendirmek istedim. Bu konuda bilinçli olmak belki de ciddi öneme sahip belgelerinizi daha da güvende tutmanızı sağlayabilir.


İnternetin yaygınlaşmasıyla neredeyse her ev internet geldi diyebiliriz. Bu duruma orantılı olarak virüsler de yaygınlaştı. Buna rağmen bilgisayarına antivirüs programı kurmayanlar ise yağmurda şemsiyesiz dolaşıp sonrasında hasta olmaya davetiye çıkarmaktan başka bir şey değildir.
Antivirüs programlarının profesyonel koruma seviyesindeki versiyonları ücretlidir. Fakat ev kullanıcıları ya da normal kullanıcılar için bir çok ücretsiz ve kaliteli antivirüs programı mevcuttur. Bu programları aşağıdaki listede rastgele sıralıyorum. Siz de hala antivirüssüz bir bilgisayar kullanıyorsanız aşağıdaki adreslerden bir tanesini seçip bilgisayarınıza kurun ve bilgisayarınızı taratın. Bazı ücretsiz antivirüs programları 30 gün deneme sürümüdür. Ben size yıllık olarak ücretsiz olanları sunuyorum.
Hatta cep telefonlarınıza ya da tablet gibi cihazlarınıza da antivirüs programını kurmanızı öneririm.
Avg Antivirus Free - http://www.avg.com/tr-tr/homepage
Avast Free Antivirus - http://www.avast.com/tr-tr/index
Not: Eğer bilgisayarınızda virüs varsa, bu virüslerden bazıları sisteminize antivirüs programını kurmanıza izin vermeyebilir.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder