21 Şubat 2017 Salı

Akıllı tahta temizliği ve bakımı

FATİH Projesi BT Rehberliği görevinde en çok uğraşılan konulardan biri de akıllı tahtalardır. Bu akıllı yani etkileşimli tahtaların bir de temizlik ve bakım derdi vardır. Bu konuda arayışta olan arkadaşlara tecrübelerimi paylaşayım.


Akıllı tahtalar kullandıkça ekranları kirleniyor. Bu kirli ekranlar hem hijyen açısından sıkıntı çıkarıyor hem de kullanım açısından sıkıntı çıkarıyor. Bu kirliliğin ortadan kaldırılması için ekranların temizlenmesi gerekir. Fakat her bez ve her sıvı ile temizlemek doğru değildir. Ekranı çizmemek için yumuşak bir bez ve sıvının kalıcı olmaması için de uçucu bir kimyasal kullanılması gerekir.

Ben de araştırırken fotoğraftaki ekran temizleme setine denk geldim ve aldım. Bu seti uzun süredir kullanıyorum ve gayet de memnunum. 

Spreyli ekran temizleme sıvısını kutu içerisindeki mikrofiber beze sıkarak ekranı temizleyebilirsiniz. Ayrıca kutu içinden çıkan fırça ile de ekranın altında sensörlerin bulunduğu şeritte ve köşelerde biriken tozları süpürebilirsiniz.

Bu şekilde ekran gayet iyi temizleniyor ve kolay kolay da kirlenmiyor. İnternette bu şekilde satılan diğer marka kitler de var. Bu arada marka reklamı da yapmış oldum ama bu konuda markadan bir destek almadım. :) Hepinize kolay gelsin.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder